Publicitat i rodatges a Cadaqués

Cadaqués, situat al cor de la península del cap de Creus, a l’extrem nord-est de Catalunya, és un dels pobles de pescadors més singulars de la costa catalana.

A Cadaqués es combinen l’arquitectura típica mediterrània amb la natura salvatge i pintoresca del cap de Creus. Els seus carrers empedrats condueixen al visitant per un laberint de cases baixes i blanques enfilades sobre un turó i coronades per una església. La lluminositat i la serenor que irradia Cadaqués el converteixen en un espai ideal per a rodatges que busquin l’autenticitat d’un passat mariner i la màgia d’un paratge inspirador al més pur estil mediterrani.

La insularitat d’aquesta vila, que manté vives la cultura pròpia i les tradicions populars, ha atret també intel·lectuals i artistes que han contribuït ha convertit Cadaqués en un lloc d’avantguarda i inspiració de pintors de renom internacional com Salvador Dalí, que va trobar en la platja de Portlligat l’espai idoni per fer-s’hi una casa, avui convertida en museu.

Qualsevol productora que tingui interès a rodar a Cadaqués s’ha de posar en contacte amb l’Ajuntament.

Ajuntament de Cadaqués – c/ Silvi Rahola núm. 2 – 17488 Cadaqués

972 258 200 – Fax: 972 258 470 – patricia@cadaques.cat